Mix 2014. 05. 28.

Ilyen volt a hévízi wellness túránk

Már régóta fontolgattam, hogy egy igazán csajos hétvégével, wellness pihenéssel kellene meglepnem nővéremet, Nikit a születésnapja alkalmából. Választásom Hévízre esett, mert tudom, hogy Niki nagyon vágyott rá, hogy meglátogassa ezt az ékszerdoboznak beillő várost.

Érkezéskor ne feledd

Egy kisebb panzióba foglaltam, mivel inkább családias hangulatra vágytunk, mintsem szállodai kiszolgálásra. De természetesen olyat választottam, ahol volt kisebb wellness részleg is (jacuzzi, szauna, masszázs lehetőség), amit a masszázs kivételével korlátlanul használhattunk. Érkezéskor megcéloztuk a Tourinform irodát, hogy kiváltsuk Hévíz Card+ kártyánkat, azt a városi kedvezménykártyát, ami minden vendégnek jár ingyenesen, aki legalább két éjszakát eltölt a városban. Mi éppen 2 éj 3 napra jöttünk, így logikus volt, hogy kiváltjuk. Főleg azért is, mert a szálláson csak reggeli volt és a kártyával több étteremben is adnak grátisz italt és desszertet a fogyasztás után! Mivel mindketten édesszájúak vagyunk ez igazán jól jött.

hc kartya grafika_410x258 1

Mozgás és wellness

Ha már az irodában voltunk egyből kihasználtuk a kerékpár kölcsönzési lehetőséget, a kártyával 2 óra árán 3 órát tekertünk. Én kevésbé szeretek bringázni, de Niki ragaszkodott hozzá, és mivel az ő születésnapja nem mondhattam nemet. Áttekertünk Keszthelyre, egészen a Balaton-partra. Visszaérkezve, hogy levezessük az izomlázat elmentünk a tóra úszni. Meglepő volt tapasztalni, hogy már most milyen meleg, ha jól emlékszem 28-30 °C körül volt a víz hőmérséklete. Ahogy lassan tempóztunk és meg-megálltunk pihenni, éreztük, ahogy a mélyről feljövő víz masszírozza a bőrünket. Mivel 3 órás tójegyet vettünk, és a szállásunkon is volt wellness, ezért a Festetics Fürdő wellness szolgáltatásait már nem vettük igénybe. Másnap reggeli után bevetettük magunkat a jacuzzi habjaiba, majd felváltva szaunáztunk és szundikáltunk néhány órán át.

Egy csepp kultúra

A nagy wellness pihenésbe belefért egy kis kultúra is. Az információs irodában kaptunk programfüzetet is, amiből kinéztük magunknak a történelmi sétát, mert mindkettőnket nagyon érdekelnek régi történetek, épületek. Sajnálom, hogy orgonakoncert csak júniustól lesz, de azért péntek este még belefért egy másik komolyzenei koncert is. De meglátogattuk a helyi Termelői Piacot is, ami most már hetente háromszor van.

Mindent összevetve nagyon jól éreztük magunkat, és még biztosan visszajövünk!

Uszi_hangulat1_550 1

Hol tudhatsz meg mindent Hévízről?